اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

گرندپری تکواندو| شکست رجبی مقابل نماینده کره؛ آخرین هوگوپوش ایران هم حذف شد

سعید رجبی نماینده وزن +۸۰ کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان با شکست مقابل نماینده کره جنوبی از گردونه رقابت ها حذف شد.

گرندپری تکواندو| شکست رجبی مقابل نماینده کره؛ آخرین هوگوپوش ایران هم حذف شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از روز گذشته (جمعه – 26 مهرماه) با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در صوفیه بلغارستان آغاز و به مدت 3 روز ادامه دارد.
امروز شنبه و در روز دوم، مبارزات اوزان 80+ کیلوگرم مردان و 67- و 67+ کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که در این روز سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن 80+کیلوگرم هوگوپوشان ایرانی هستند.

سجادمردانی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم کشورمان در نخستین گام به مصاف گیل یانگ از کره جنوبی رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه ۱۳ بر ۲۰ به سود نماینده کره جنوبی به پایان رسید و مردانی با شکست مقابل این هوگوپوش از دور رقابت ها کنار رفت.

در ادامه این مسابقات سعید رجبی نماینده وزن + ۸۰ کیلوگرم تیم ملی تکواندوکشورمان در گام نخست به مصاف برگون از کانادا رفت و این دیدار با نتیجه ۸ بر ۴ به سود نماینده کشورمان تمام شد.

در ادامه این رقابت ها، سعید رجبی در ادامه این مسابقات به «مصاف کیو دون این» از کره جنوبی رفت و در پایان این دیدار با نتیجه ۶ بر ١٠ به سود نماینده کره جنوبی به پایان یافت و آخرین نماینده کشورمان از گردونه رقابت ها حذف شد.
انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول